Read Story Saya Sayang Awak

Saya Sayang Awak

Author: ieyraaqish

Status: Full

Update: 03-04-2018

Read Stories

Tak pernah terdetik di fikiran untuk insan bernama Aila untuk berjumpa kembali dengan lelaki yang hanya sejarah kepadanya. Bukan sejarah hitam pun...cuma sejarah yang agak pervert bagi dia. Dia tak sukakan lelaki itu. Setiap kali terserempak, mesti bulu roma dia akan meremang. Tak payah bertentang mata pun, dengar suara je dah meremang bulu roma.

Lain pula bagi Aris...bertahun lamanya berlalu, akhirnya dia berjumpa kembali dengan Aila. Entah kenapa hatinya tertarik kepada Aila. Entah di mana kelebihan Aila pun dia tak tahu. Berulang kali Aila cuba elak bertembung dengannya, lagi seronok dia mengikut rentak game yang dimainkan oleh Aila. Kehadiran Rayyan dan beberapa lagi kawan lelaki Aila membuatkan hatinya berasa cemburu sehinggalah dia tekad untuk menjadikan Aila sebagai isterinya yang sah.

"Awak ni dah gila ke apa Aris? Apa yang awak cuba buat ni?"-Aila.

"Apa? Aku cuma nak kau jadi isteri aku. Salah ke?"-Aris.

"Saya tak suka awaklah Aris! Macam mana pulak dengan Qisya?"-Aila.

"Aku akan rebut hak aku! Aris hanya milik aku!"-Qisya.

"Aku sukakan Aila tapi aku tahu tak mungkin aku akan dapatkan dia. Tak apalah...biar aku jadi pelindung dia sahaja..."-Rayyan.

Banyak halangan dan rintangan yang terpaksa dilalui oleh Aila sejak menjadi isteri kepada Aris. Semua benda yang dia buat ada saja yang tak kena. Ada saja yang dia nak komen. Tapi, nak marah pun tak guna sebab dia dah sah jadi suami aku sehinggalah aku mula terjatuh sayang pada dia.

"Saya sayang awak..."-Aila.

Namun, kehadiran Qisya membuatkan segalanya menjadi keruh. Hubungan yang jernih makin keruh. Rumah tangga yang mereka bina kian runtuh.

"Sampai hati dia buat aku macam ni. Aku sayangkan Aris tapi..."